×
Usein kysyttyä Blogi
Viivi

21.9.2017

Ostin Powerista Iphonen. Puhelimessa ilmeni näyttövika heti sen avattuani. Palautin puhelimen takaisin liikkeeseen. Kaupan purku ei onnistunut vaan huoltoon lähettäminen. Puolitoista viikkoa myöhemmin soitin mikä on ostamani puhelimeni tilanne indianpharmall.com? Liikkeen myyjä kertoi että huolto löhettää puhelimen Tsekkeihin huoltoon? Tässä menee arviolta kaksi viikkoa. Kertoin että tarvitsen uuden puhelimen heti. Minulla ei ole omaa puhelinta. Olen ostanut jo yhden puhelimen ja nyt en pysty sitä,saamaan. Tilanne on absurdi. Pyysin lainapuhelinta liikkeestä mutta tämä ei onnistunut. Pyysin kaupan purkua. Minulle sanottiin että se onnistuu vasta viikon kuluttua. Sanoin että tulen sen tekemään. Seuraavana päivänä sain viestin että huollettu puhelin on saapunut liikkeeseen ja haettavissa. Ihmettelin eikö puhelin lähtenytkään Tsekkeihin? Menin liikkeeseen. Huoltolapussa luki että näyttö on vaihdettu. Luotin. Kotona puhelimen avatessani ärsytys oli suuri kun huomasin että näyttöä ei ole korjattu. Puhelimen tila oli aivan vastaava kuin aikaisemmalla kerralla. Soitin asiakaspalvelunumeroon jälleen. Asiakaspalvelu ei antanut liikkeen esimiehen numeroa. Pyysivät palaamaan takaisin liikkeeseen. Nyt jo neljättä kertaa. Iyse asiakaspalvelussa työskentelevänä ihmettelen suuresti tätä toimintatatapaa. Tämä on todella härskiä kiusantekoa. Boikotoin todella Power liikettä tästälähin ja laitan sanan kiertämään tästä kokemuksesta. Ja tämä tarina jatkuu huomenna kun pääsen liikkeeseen. Olen todella pettynyt.

vastasi

    1 kommenttia
  1. Power Asiakaspalvelu:
    26.9.2017 15:17

    Hei Viivi!

    Kiitos palautteestasi. Erittäin ikävä kuulla, että uuden puhelimen kanssa on ilmennyt heti alkuun ongelmia. Tuotteiden huolto- ja takuukäytännöissä noudatamme laitevalmistajien ohjeita. Jotta pääsemme selvittämään asiaa tarkemmin, olisitko ystävällisesti asiakaspalveluumme yhteydessä (asiakaspalvelu(AT)power.fi) niin pääsemme selvittämään tapahtunutta tarkemmin myymälän ja huoltoliikkeen kanssa.

    Ystävällisin terveisin, Iida / Power Asiakaspalvelu

Osallistu keskusteluun kommentoimalla: