×
Usein kysyttyä Blogi
Asko R

28.8.2017

Powerin sivuilla selasin navigaattoreita. Löysin edullisen navigaattorin, joita oli tarjolla neljässä eri Powerin myymälässä. Varasin navigaattorin Porvoon myymälään ja sain vahvistuksen s-postiin ja tekstiviestin, että tuote oli varattu minulle. Ajoin seuraavana päivänä yli 80 km suuntaansa hakemaan navigaattoria. Myymälässä minulle ilmoitettiin, ettei kyseistä tuotetta ole varastossa. Selityksenä oli virhe varastotiedoissa. 

vastasi

    2 kommenttia
  1. Olli Nonono.io:
    29.8.2017 08:53

    Moi Asko, asiasi välitetty Powerille. He vastaavat usein noin päivän sisällä. Saat ilmoituksen vastauksesta sähköpostiisi:)

  2. Power Asiakaspalvelu:
    30.8.2017 13:53

    Hei Asko
    Olemme erittäin pahoillamme virheellisestä saatavuustiedosta. Voitteko ystävällisesti meilata osoitteeseen ”asiakaspalvelu@power.fi” meille vielä tarkemmat tiedot (millä nimellä varaus oli tehty ja omat yhteystietonne). Tarkistamme varauksen tiedot, olisiko sitä tuotetta vielä saatavilla, sekä voimme hyvittää teitä tuosta ajomatkasta myymälään.
    Pahoittelut vielä ja kiitokset palautteesta! Riikka / Power Asiakaspalvelu

Osallistu keskusteluun kommentoimalla: