×
Usein kysyttyä Blogi
Martin Shencker49

26.6.2017
Puhelimen kierrätyshyvitys Powerissa kamala kokemus. Myyjä katsoo yhtä vaivaista puhelinta yli puoli tuntia syynäten ruudun ja muoviosat millintarkkaan. Käyden läpi puhelimen kaikki toiminnot pikkutarkkaan kuin jokin kelloseppä. ( Puhelin oli uudenveroinen sen näki tyhmempikin ) Tästä kesti vielä n. päälle 1 tunnin, jotta saatiin lahjakortti kirjoitettua. Hidasta. Hyvitystä puhelimesta tuli ruhtinaalliset 10e. Mitä hyötyä käyttää asiakkaan aikaa näin kauan yhden puhelimen vahtaamiseen, jos siitä saa vain 10e ??? En ymmärrä.

Power Asiakaspalvelu vastasi

27.6.2017 11:46

Hei Martin! Kiitos tärkeästä palautteestasi. Pahoittelut, että asiointi myymälässä on vienyt aikaa. Välitän palautteesi eteenpäin myymälöihimme, jotta myymälät voivat kerrata kyseisen järjestelmän käytön, jotta asiointi olisi tulevaisuudessa sujuvaa. Kierrätyshintaan voi vaikuttaa myös puhelimen kunto; siitä syystä ainakaan aiemmin ei summia ole netissä ollut. Laitetaan tästäkin viestiä eteenpäin, jos vaikka saataisiin sivuille siitä lisää informaatiota. Juhannuksen jälkeinen alennusmyynti on hyvin vilkasta aikaa myymälöissä. Sähköpostien vastaamisessa on nyt varmasti valitettavasti pientä viivettä. Jos haluat tietää tuotesaatavuuksia; voit katsoa meidän nettisivuilta power.fi onko tuote varattavissa tiettyyn myymälään. Alennustuotteet liikkuvat nyt niin vilkasta tahtia, että varauksia ei valitettavasti muuten voida ottaa. Ja voit toki aina meilata kysymyksesi myös suoraan meidän asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@power.fi

    9 kommenttia
  1. Olli Nonono.io:
    26.6.2017 12:26

    Moi Martin, asiasi välitetty Powerille. Saat ilmoituksen kun he ovat vastanneet!:)

  2. Martin Shencker49:
    26.6.2017 12:33

    Nämä puhelimet menevät Afrikkaan ja Intiaan purettavaksi tai varaosiksi, joten miksi ne pitää olla siis ylipäätäänkin aivan virheettömiä ? ( Puhelimista asiakas saa vain n. 1-40e ja kierrätyshyvitys pitäisi tapahtua 5 min sisällä ilman sen kummenpia syynäyksiä.)

  3. Power Asiakaspalvelu:
    27.6.2017 11:46

    Hei Martin!
    Kiitos tärkeästä palautteestasi. Pahoittelut, että asiointi myymälässä on vienyt aikaa.
    Välitän palautteesi eteenpäin myymälöihimme, jotta myymälät voivat kerrata kyseisen
    järjestelmän käytön, jotta asiointi olisi tulevaisuudessa sujuvaa.

  4. Martin Shencker49:
    27.6.2017 12:03

    Miksi puhelimen kierrätyshintaa ei ole nähtävissä netissä kuten DNA:lla, Elisa:lla ja Gigantilla on ?

  5. Martin Shencker49:
    27.6.2017 12:05

    Onko Powerin sähköpostipalvelu epäkunnossa olen yrittänyt kysyä useammasta *paikkakunta*@power.fi sähköpostista, mutta en saa vastausta ?

  6. Martin Shencker49:
    27.6.2017 12:07

    Mistä tietää, että vastannut ”Power Asiakaspalvelu:” on Nonono sivustolla oikea ihminen eikä vain Nonono:n oma vastaaja ?

  7. Olli Nonono.io:
    27.6.2017 12:46

    Voin vakuuttaa, että Nonono ei vastaa yritysten tileillä vaan jokainen yrityksen vastaus tässä palvelussa on yrityksen oman henkilökunnan kirjoittama. Power voi tämän myös vahvistaa:)

    Lähiaikoina on tulossa uudistuksia palveluun, joissa näkyy mm. onko yritystili vahvistettu aidoksi. Nyt toistaiseksi tämä tehdään käsin eikä kukaan pääse esiintymään toisten nimellä.

  8. Power Asiakaspalvelu:
    27.6.2017 13:30

    Meille Powerin asiakaspalveluun nämä ”NONONO” palvelun viestit tulee ja kirjaudumme tänne vastaamaan erikseen.
    Kierrätyshintaan voi vaikuttaa myös puhelimen kunto; siitä syystä ainakaan aiemmin ei summia ole netissä ollut. Laitetaan tästäkin viestiä eteenpäin, jos vaikka saataisiin sivuille siitä lisää informaatiota.

    Juhannuksen jälkeinen alennusmyynti on hyvin vilkasta aikaa myymälöissä. Sähköpostien vastaamisessa on nyt varmasti valitettavasti pientä viivettä. Jos haluat tietää tuotesaatavuuksia; voit katsoa meidän nettisivuilta power.fi onko tuote varattavissa tiettyyn myymälään. Alennustuotteet liikkuvat nyt niin vilkasta tahtia, että varauksia ei valitettavasti muuten voida ottaa. Ja voit toki aina meilata kysymyksesi myös suoraan meidän asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@power.fi.

  9. Olli Nonono.io:
    26.7.2017 10:39

    Martin, haluatko antaa Powerille arvosanan asiasi ratkaisusta/käsittelystä?:)

Osallistu keskusteluun kommentoimalla: