×
Usein kysyttyä Blogi
Stina

3.3.2017
Tilasin pizza-onlinen mobiilisovelluksen kautta ruokaa, joka ei koskaan tullut perille. Rahat menivät tililtäni heti, mutta en koskaan saanut mitään vahvistusta tilauksesta, eli luultavasti ravintolassa ei edes tiedetty minun tilanneen mitään. Laitoin pizza-onlinelle erikseen tällaisia tilanteita varten tehdyn lomakkeen kautta viestiä, jossa kerroin asiani ja annoin tilinumeroni rahojen palauttamista varten. Tämänkään viestin menemisestä perille ei ole tullut mitään kuittausta esim. sähköpostiin eikä rahoja kuulu, joten en taaskaan tiedä, onko viestini edes nähty. Lomakkeella lukee, että nämä pyritään käsittelemään 2 arkipäivän kuluessa. Tuo aika on kulunut, ja pienituloisena tarvitsisin rahani takaisin etenkin, kun jouduin sitten tilaamaan toisen pizzan nälkääni odoteltuani ensin pari tuntia sitä, jota ei koskaan saapunut.

Pizza-Online.fi vastasi

7.3.2017 13:45

Hei Stina, Palautteeseesi on vastattu 3.3. Otathan ihmeessä uudelleen asiakaspalveluumme yhteyttä, mikäli voimme vielä jotenkin olla avuksi. – Pizza-online.fi asiakaspalvelu

    7 kommenttia
  1. Olli / Nonono.io:
    3.3.2017 09:46

    Moi Stina,

    asiasi otetaan välittömästi hoitoon! 🙂

    – Olli / Nonono

  2. Stina:
    3.3.2017 13:14

    Kiitos! 🙂

  3. Pizza-online.fi:
    7.3.2017 13:45

    Hei Stina,

    Palautteeseesi on vastattu 3.3.
    Otathan ihmeessä uudelleen asiakaspalveluumme yhteyttä, mikäli voimme vielä jotenkin olla avuksi.

    – Pizza-online.fi asiakaspalvelu

  4. Stina:
    7.3.2017 23:02

    Pizza-onlinelta tosiaan vastattiin jo, en vaan muistanut päivittää tilannetta aiemmin tänne. 🙂 Ruuhkan takia viivästynyttä käsittelyä pahoiteltiin, rahani palautettiin ja tarjottiin vielä päälle 7,5 euron arvoinen etukoodi, varsin asiallisesti hoidettu tilanne siis.

  5. Olli / Nonono.io:
    15.3.2017 14:29

    Moi, Stina! Minkä arvosanan antaisit (1-5 tähteä) Pizza-Onlinelle reklamaation käsittelystä? Tämä arvostelu tulee palveluun näkyviin muille käyttäjille 🙂

  6. Stina:
    17.3.2017 13:05

    Oliko näiden tähtien antamiseen siis olemassa joku erillinen toiminto? En löydä sellaista, mutta koska tilanne hoidettiin Nonono:n yhteydenoton jälkeen hyvin, annan täydet viisi tähteä.

  7. Olli / Nonono.io:
    17.3.2017 14:04

    Toistaiseksi lisätään käsin eli riittää kun tähän kertoo arvionsa ja me hoidamme loput 🙂 Mahtavaa kuulla, että asia hoitui noin hienosti!

Osallistu keskusteluun kommentoimalla: