×
Usein kysyttyä Blogi
JPJ

9.7.2017
Hei,
Kävin toukokuussa Fonumin Forumissa sijaitsevassa liikkeessä näyttämässä puhelintani ja keskustelemassa sen rikkoutuneen lasin korjaamisesta. Sovimme, että lasi vaihdettaisiin uuteen ja Fonum tilaisi uuden lasin vaihtoa varten. Fonumista ilmoitettaisiin tekstiviestillä sitten, kun vaihtolasi olisi saapunut. Lasin toimitus kestäisi Fonumin mukaan noin viikon. Nyt eletään jo heinäkuuta eikä yhteydenotosta ole mitään tietoa. Vaihtaisin paikkaa, mutta kun Osuuspankki käyttää Fonumia vakuutusarviointien ja korjausten tekemiseen, olen pakotettu asioimaan Fonumin kanssa. Palaute koskee siis niiin Fonumia kuin Osuuspankkia.Kannattaisiko OPn käyttää useampia palveluntarjoajia niin kilpailu pitäisi yllä myös asiakaspalvelun laatua?
Terveisin,
edelleen rikkonaisen puhelimen käyttäjä :(

Fonum vastasi

10.7.2017 18:13

Hei JPJ, Kiitos viestistä ja palautteestasi, tässä on käynyt ihan selkeä moka meidän päässä tilauksesi suhteen. Yleisesti ottaen toimitamme tarvittavat osat liikkeeseen 3-4 arkipäivässä, mikäli niitä ei ole suoraan saatavilla liikkeessä. Erikoisosat tilaamme erikseen ja niiden toimitusaika on noin 1-2 viikkoa. Voisitko laittaa viestiä asiakaspalveluumme osoitteeseen varaukset@fonum.fi tilanteen selvittämiseksi, jotta voimme korjata laitteesi välittömästi! Terveisin Fonum / Ida.

    7 kommenttia
  1. Olli Nonono.io:
    10.7.2017 09:43

    Hei JPJ, asia hoidossa ja välitetty eteenpäin ko. yrityksille! Saat ilmoituksen sähköpostiisi uusista kommenteista:)

  2. Fonum:
    10.7.2017 18:13

    Hei JPJ,

    Kiitos viestistä ja palautteestasi, tässä on käynyt ihan selkeä moka meidän päässä tilauksesi suhteen. Yleisesti ottaen toimitamme tarvittavat osat liikkeeseen 3-4 arkipäivässä, mikäli niitä ei ole suoraan saatavilla liikkeessä. Erikoisosat tilaamme erikseen ja niiden toimitusaika on noin 1-2 viikkoa. Voisitko laittaa viestiä asiakaspalveluumme osoitteeseen varaukset@fonum.fi tilanteen selvittämiseksi, jotta voimme korjata laitteesi välittömästi! Terveisin Fonum / Ida.

  3. JPJ:
    26.7.2017 10:01

    Yhteydenoton jälkeen vein puhelimen Fonumille korjattavaksi ja nyt on taas puhelimessa ehjä näyttö. Liikkeessä palvelu siis pelasi lopulta hyvin. Eikuin vain työn tilausprosessi kuntoon, ettei vastaavia tapauksia enää sattuisi ja aiheuttaisi turhaa laatutason laskua, kun muutoin palvelu on kunnossa.

    Terveisin,
    taas ehjän puhelimen käyttäjä

  4. Olli Nonono.io:
    26.7.2017 10:12

    Hieno kuulla, JPJ! Minkä arvosanan (1-5 tähteä) annat Fonumille ongelmasi ratkaisusta?

  5. JPJ:
    26.7.2017 10:23

    Kyllä reilusti voi antaa hyvän arvosanan eli onko se sitten numerona 3. Ogelman ratkaisu toimi kuten saattoi normaalisti odottaa. Mitään extraa nyt ei palvelussa ollut, mutta en sitä odottanutkaan.

    Ps. ihmettelinkin, missä on tuo arviointikohta. Nonono:lle siis kehitysideana sellaisen lisääminen.

  6. Olli Nonono.io:
    26.7.2017 10:25

    Kiitos paljon, lisään arvosanan tämän julkaisun yhteyteen. Ja kiitos kehitysideasta, kaikki ovat erittäin tervetulleita!:)

  7. Fonum:
    26.7.2017 10:31

    Hei JP,

    Kiitos vielä palautteesta, hienoa kuulla että laite on korjattu ja asia hoidettu kuten pitää. Olen iloinen palautteestasi, sillä sen ansiosta pystymme kehittämään toimintaamme ja jatkossa vältämme tämän kaltaiset tilanteet. Aurinkoista kesää sinulle ja myös Nononon poppoolle!

    Terveisin Fonum / Ida

Osallistu keskusteluun kommentoimalla: